MARKETINGBUDGET SLIM BENUTTEN
Geld uitgeven is het eenvoudigste dat er is. Zeker wanneer het gaat om marketing en communicatie. In een vloek en een zucht kun je duizenden euro’s besteden aan de ontwikkeling van een video die na het eerste gebruik direct weer in de prullenbak verdwijnt.
Hoe beheer je een marketingbudget op een slimme manier? Dat doe je door te zorgen dat elke marketinginvestering effectief én veelzijdig is. Ennimate begrijpt dit als geen ander en denkt actief mee om je zoveel mogelijk waar voor je marketing-euro’s te bieden. Veelzijdigheid Vaak wordt een animatie primair ontwikkeld voor één specifiek doel, bijvoorbeeld voor de werving van nieuwe collega’s. Maar door het script slim op te bouwen kunnen we ervoor zorgen dat je animatie méér is dan uitsluitend een ‘Werken bij’ video. Zo kun je hem ook inzetten voor tal van andere marketingdoeleinden. |
Houdbaarheid
Soms is het wenselijk om in je boodschap een specifieke datum of tijdstip over te brengen. Bijvoorbeeld bij de presentatie van een nieuw product, de introductie van nieuw beleid of de aankondiging van een tijdelijke actie. Maar wanneer je in beeld en geluid een concreet tijdstip noemt, dan is je animatie direct ná dat tijdstip rijp voor de prullenbak. Zonde, want het grootste deel van de boodschap kan op een later moment ook nog net zo relevant zijn. Met onze ‘tricks of the trade’ zorgen we dat je animatie een langere houdbaarheidsdatum krijgt.
Betaalbaar
Los van de inzet van slimmigheden uit ons vakgebied en actief meedenken met de opdrachtgever, staat Ennimate zoals vertrouwd voor goede animaties tegen de laagste tarieven in de markt. Ook wanneer je dus eens een extra animatie wilt laten maken, dan is dat mogelijk voor een vriendelijke prijs.
Soms is het wenselijk om in je boodschap een specifieke datum of tijdstip over te brengen. Bijvoorbeeld bij de presentatie van een nieuw product, de introductie van nieuw beleid of de aankondiging van een tijdelijke actie. Maar wanneer je in beeld en geluid een concreet tijdstip noemt, dan is je animatie direct ná dat tijdstip rijp voor de prullenbak. Zonde, want het grootste deel van de boodschap kan op een later moment ook nog net zo relevant zijn. Met onze ‘tricks of the trade’ zorgen we dat je animatie een langere houdbaarheidsdatum krijgt.
Betaalbaar
Los van de inzet van slimmigheden uit ons vakgebied en actief meedenken met de opdrachtgever, staat Ennimate zoals vertrouwd voor goede animaties tegen de laagste tarieven in de markt. Ook wanneer je dus eens een extra animatie wilt laten maken, dan is dat mogelijk voor een vriendelijke prijs.
RESTEREND MARKETINGBUDGET 2024?
NEEM EEN STRIPPENKAART! Met onze strippenkaart heb je de volledige controle over jouw investering. Je bepaalt zelf hoeveel tegoed je afneemt en wanneer je het inzet. Zo kun je een resterend budget voor 2024 nu nog benutten voor animaties die je pas volgend jaar wilt laten maken. Als aanvullend voordeel ontvang je bij de aanschaf van de strippenkaart bovendien een extra besteedbaar bedrag, waarmee je nog meer waarde uit jouw marketingbudget haalt.
|